Recom-badanie-jakosci-obslugi-klienta

Panel do oceny pracowników – niepozorne urządzenie a przynosi wiele dobrego

Jak wygląda panel do oceny pracowników?

Wielu właścicieli firm kładzie duży nacisk na kwestię wizerunkową marki. Wielu z nich skupia się na wnętrzach i identyfikacją wizerunkową, natomiast obawia się, że taki panel będzie zwyczajnie źle wyglądał w dopieszczonych i eleganckich recepcjach. Nic bardziej mylnego nowoczesny panel do oceny pracowników wygląda spójnie z resztą wnętrza i nie rzuca się w oczy – co więcej pomaga podnieść prestiż firmy, a Klientowi pokazuje, że od pierwszego kontaktu z naszą marką, aż po wyjście z firmy jest zaopiekowany. Interesuje nas jego opinia  i jest dla nas ważna. Panel do oceny pracowników montowany jest tak, aby wyglądał estetycznie i nowocześnie.

Jak przebiega ocena pracownika, w miejscu gdzie zamontowany jest panel do oceny pracownika?

Przede wszystkim jako właściciel firmy musisz ustalić wraz z pracownikami kryteria ich oceny i zasady panujące w firmie. Warto zatem zorganizować zebranie, na którym przedstawisz swoje wymagania i jasno dasz do zrozumienia, że zasady muszą być respektowane i wcielane w życie. Wielu właścicieli firm stosuje systemy motywacyjne, które wspierają wprowadzanie nowych zasad do firmy. Kiedy już ustalisz kryteria według, których zaczyna prosperować Twoje przedsiębiorstwo musisz znaleźć odpowiednie do tego celu narzędzia. Idealnym jest panel do oceny pracowników. Spotkasz takie w hotelach, gabinetach stomatologicznych lub kosmetycznych, na siłowaniach lub w sklepach. W zasadzie wszędzie tam gdzie pracownik ma bezpośredni kontakt z klientem.  Panel taki firma umieszcza w Twojej firmie. Jest to specjalnie przystosowany do tego monitor ze stendem czy to w formie stendu na nogach lub bezpośrednio przytwierdzonego do ściany lub na specjalnym ramieniu. Wygląda on profesjonalnie i estetycznie. Klient w końcowym etapie obsługi, może wyrazić opinię o jakości usługi. Nie traci na to zbędnego czasu jak np. podczas wypełniania ankiet , które nota bene albo są wypełniane na oślep lub klient odmawia ich wypełnienia. Zajmuje mu to dosłownie sekundy i może to zrobić podczas płacenia jednym dotknięciem. Jeżeli chcesz możesz dać swojemu klientowi możliwość pisemnej opinii w formie komentarza.

Jakie korzyści płyną z zastosowania panelu do oceny pracowników w Twojej firmie?

Korzyści jest kilka. W tym artykule wymienimy kilka. Przede wszystkim jest to inteligenta inwestycja. Żaden właściciel firmy nie lubi zbędnych wydatków. Często innowacje, które wprowadzają wymagają nakładów finansowych, które dopiero po czasie okazują się być tymi trafnymi bądź nie. Zastosowanie systemów badających jakość obsługi klienta eliminuje to ryzyko, ponieważ takie narzędzie od razu daje efekty, które możesz bezpośrednio przełożyć na zwiększenie przychodów. Ponadto taki system daje informacje na jakich płaszczyznach należy wprowadzić zmiany, a to zwiększa ilość zadowolonych klientów, którzy powracają i stają się stałymi klientami. Rozwój firmy to lepsza komunikacja z klientami, poszerzanie horyzontów to lepiej działające przedsiębiorstwo, a co za tym idzie nie tylko podnosisz zyski, ale łatwiej Ci zatrudniać pracowników, ponieważ informacja o dobrej firmie rozprzestrzenia się nie tylko wśród klientów, ale również wśród pracowników. Warto zatem dbać o dobrą renomę miejsca pracy i usług oferowanych przez naszą firmę.

Przydatne linki: