Czym jest system Recom?
Recom to system badania satysfakcji klienta poprzez gromadzenie i analizowanie ocen oddawanych bezpośrednio przez klientów za pomocą emotikonów. W panelu możesz zadać dowolne pytanie np. oceń naszą pracę, oceń nasze produkty, oceń obsługę klienta itp.
Klient dzięki dotykowemu panelowi z ikonami odzwierciedlającymi jego poziom zadowolenia – dobrze, średnio , źle – przekazuje swoją opinię administratorowi. Wystarczy, aby klient dotknął na panelu jedną z trzech ikon odpowiadającą jego opinii, a zostanie ona automatycznie zapisana i pojawi się w panelu administratora. Proces przekazywania opinii przez klienta jest szybki i prosty – wystarczy jedno kliknięcie.
Rodzaje paneli ocen
Dostępne są dwa rodzaje paneli oceny satysfakcji klienta:
- standardowa wersja to panel z trzema ikonami odzwierciedlającymi ocenę klienta dobrze, średnio, źle. Jest to najszybsza i najczęściej spotykana forma pozyskiwania ocen klientów. Przekazanie opinii przebiega poprzez dotknięcie wybranej ikony.
- druga wersja panelu ocen posiada miejsce do wpisania komentarza przez oceniającego klienta. Klient poprzez panel wybiera jedną z trzech ikon oraz alternatywnie może wpisać komentarz np. uzasadniający ocenę. Ta wersja wymaga wciśnięcia dodatkowo przycisku „wyślij” umieszczonego obok ikon.
Każdą z dwóch wersji panelu można dostosować do swoich potrzeb nadając im indywidualna szatę graficzną w tym wygląd emotikon, rozmiar, tło i logotyp Twojej firmy.
Urządzenia i panele
Oferujemy trzy rodzaje urządzeń / paneli ocen:
- Dedykowany panel wolnostojący z dotykowym wyświetlaczem 15”. Panel ten możemy umieścić w dowolnym miejscu dzięki autonomicznej konstrukcji. Panel może stać na podłodze, a dzięki wbudowanemu akumulatorowi możliwa jest jego praca bez stałego źródła zasilania przez 24 godziny.
- Dedykowany panel dotykowy 10” do umieszczania na blacie recepcji, baru, stolika itp. Posiada krótki stojak stolikowy dzięki czemu nie zajmuje dużo miejsca a tym samym znajduje się tuz obok miejsca obsługi klienta.
- Ścienny wiszący panel dotykowy 10” do instalacji na ścianach pomieszczeń. To rozwiązanie idealnie sprawdza się w obiektach użyteczności publicznej oraz pomieszczeniach o dużym natężeniu ruchu.
Oprogramowanie na własnym urządzeniu
Korzystając z systemu badania satysfakcji klienta Recom nie musisz używać naszych dedykowanych paneli. System Recom możesz uruchomić na własnym urządzeniu mobilnym z dotykowym wyświetlaczem. To rozwiązanie znacząco zmniejsza koszty, pobierana jest tylko drobna opłata licencyjna.
System przystosowany jest do pracy na każdym tablecie o przekątnych wyświetlacza 10”. Swój tablet za pomocą stojaka lub uchwytu ściennego dostępnego w naszej ofercie możesz umieścić w wybranym przez Ciebie miejscu.
Niezależnie od tego czy do korzystania z naszego oprogramowania używasz dedykowanego panelu czy własnego urządzenia (tabletu) funkcjonalność pozostaje niezmienna.
Personalizacja systemu
Możliwa jest również indywidualna personalizacja panelu ocen „szyta na miarę”. Zgodnie z Twoimi oczekiwaniami możemy umieścić indywidualne emotikony, zmienić tło i szatę graficzną oraz sposób wyświetlania wszelkich komunikatów.
W ramach personalizacji możemy również umieścić na panelu Twoje logo oraz dodatkowe informacje, które chcesz przekazać.
Panel administratora
Uzyskiwane oceny oraz komentarze gromadzone są automatycznie na koncie administratora. Dostęp do panelu administratora odbywa się poprzez logowanie z poziomu przeglądarki internetowej do swojego indywidualnego konta.
W panelu administratora prezentowane są pojedynczo oraz zbiorczo oceny i komentarze klientów. Analiza wyników ocen wyświetlana jest indywidualnie w formie tabeli lub wykresów graficznych.
Do konta administratora może być przypisanych wiele lokalizacji z panelami ocen, administrator ma możliwość przeglądania wyników z każdej lokalizacji osobno.
Wiele lokalizacji dla jednego konta
Z myślą o klientów posiadających kilka lokalizacji prowadzenia swojej firmy system przygotowany jest do obsługi wielu paneli ocen z jednego konta administratora. Jest to idealne rozwiązanie w przypadku, gdy klient posiada wiele punktów sprzedaży / obsługi klienta i w każdym chce umieścić panel do zbierania ocen klientów.
Dzięki opcji multi admin z jednego konta administratora można zarządzać wieloma lokalizacjami/ panelami. Administrator sam decyduje, którą z lokalizacji chce sprawdzić i analizować. Dzięki łatwemu i intuicyjnemu interface zmiana lokalizacji trwa 1 sekundę.
Warunki techniczne
System Recom jest oprogramowaniem działającym w „chmurze” możliwym do uruchomienia na dowolnym urządzeniu mobilnym. Preferujemy dedykowane panele Recom Tab lub dowolne tablety o przekątnych wyświetlacza 10”.
System Recem do swojego działania wykorzystuje połączenie z serwerem firmy – aby system działał prawidłowo konieczne jest połączenie panelu z Internetem. Dzięki połączeniu z siecią Internet opinie przekazywane przez klientów – w trybie rzeczywistym – pojawiają się na koncie administratora.
Użytkowanie systemu Recom
Uruchomienie panelu do pozyskiwania ocen klientów:
- Na dedykowanym urządzeniu lub własnym tablecie w przeglądarce internetowej wpisujesz swój indywidualny adres panelu ocen. Możesz również kliknąć w specjalny link przenoszący do niego.
- Logujesz się podając wcześniej ustalone hasło
- Po wpisaniu hasła panel zostaje aktywowany, jest gotowy do pracy. Możesz teraz umieścić go w wybranym miejscu i dać do użytku klientom.
Analizowanie uzyskanych ocen klientów:
- Jeżeli chcesz zapoznać się z wynikami ocen przesłanymi przez klientów koniecznym jest zalogowanie się do konta administratora.
- Logowanie do panelu administratora dostępne jest na stronie recom-system.pl lub bezpośrednio pod podanym linkiem https://panel.recom-system.pl/
- Logujesz się do systemu należy podając adres e-mail oraz hasło.
Zakup usługi
Zakup i aktywacja usługi jest bardzo prosta, wystarczy napisać do nas e-maila informując, którym z wybranych pakietów jesteście Państwo zainteresowani. Następnie w ciągu około 2 godzin zostanie aktywowana bezpłatna usługa – wersja próbna 7 dni.
W trakcie obowiązywanie bezpłatnej 7 dni wersji próbnej skontaktuje się z Państwem nasz pracownik i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie oraz atrakcyjne pakiety subskrypcji.
Wersja próbna 7 dni nie zobowiązuje do przedłużania umowy, po 7 dniach automatycznie zostaje zawieszona.
Przydatne linki: