REGULAMIN

1. POJĘCIA PODSTAWOWE

  • Administrator – właściciel i operator serwisu firma ITM Halina Gołyńska, Kozłówka 109A, 21-132 Kamionka, NIP: 714-109-49-00
  • Serwis / system – grupa powiązanych ze sobą stron internetowych i programów zintegrowanych w celu zwiększenia ich funkcjonalności (funkcji interaktywnych) i udostępnianych w sieci Internet pod adresem: recom-system.pl oraz wszelkich subdomenach integralnych.
  • Usługa/Usługi – czynność wykonywana przez Administratora na rzecz Użytkownika określona w regulaminie i zawarta w funkcjach serwisu.
  • Użytkownik – każda pełnoletnia (ukończone 18lat) osoba fizyczna lub prawna korzystająca z funkcji serwisu która, np. dokonuje rejestracji konta w serwisie, przekazuje/odbiera dane elektroniczne poprzez serwis, dokonuje zakupów i płatności lub udostępnia poszczególne funkcje serwisu innym osobom.
  • Rejestracja – czynność zakładania konta użytkownika mająca na celu zwiększenie funkcjonalności serwisu.
  • Konto użytkownika – konto prowadzone w serwisie przez administratora dla użytkownika, za pomocą którego użytkownik może korzystać z usług oferowanych przez serwis. Konto, posiada funkcję gromadzenia indywidualnych preferencji, działań użytkownika i jego danych.
  • Polityka Prywatności – spis zasad dotyczących przetwarzania danych osobowych, aktywności w serwisie i zasad ochrony prywatności stosowanych wobec użytkowników.
  • Regulamin – zbiór przepisów normujących zasady korzystania z serwisu przez użytkowników i administratora. Niniejszy regulamin określa wewnętrzne zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz prawa i obowiązki osób z niego korzystających.
  • Panel ocen – funkcja konta użytkownika możliwa do użytku publicznego polegająca na pobieraniu w sposób ogólnodostępny, od chętnych osób opinii na określony przez użytkownika temat.
  • Aktywacja – usługa świadczona przez administratora dla użytkownika mająca na celu utworzenie konta użytkownika.
  • TU – Towarzystwo Ubezpieczeniowe

2. INFORMACJE OGÓLNE

  • Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu i oprogramowania RECOM System oraz strony www.recom-system.pl przez użytkowników i administratora. Wskazuje wewnętrzne zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz prawa i obowiązki osób z niego korzystających.
  • Akceptacja regulaminu stanowi wiążącą umowę między użytkownikiem i administratorem, która dotyczy korzystania z serwisu i oprogramowania RECOM System oraz strony www.recom-system.pl
  • Administrator w zakresie świadczenia usług za pomocą serwisu i oprogramowania udostępnia funkcje gromadzenia i przetwarzania danych. Udostępnione funkcje gromadzą dane statystyczne, dane sondażowe oraz dobrowolnie przekazane opinie i informacje przez inne osoby w ramach badania opinii publicznej.  W zakresie swoich usług administrator jedynie udostępnia infrastrukturę niezbędną do umożliwienia pobierania i analizowania danych.
  • Administrator umożliwia pobieranie i analizowanie danych (opinii innych osób)  przez danego użytkownika poprzez udostępnienie funkcji serwisu oraz sieci telekomunikacyjnej. W zakresie swojego funkcjonowania administrator w żaden sposób nie ma wpływu na przekazywane treści, nie modyfikuje ich i nie jest ich inicjatorem, nie określa użytkowników oraz odbiorcy tych treści i nie uczestniczy w przekazywanych treściach. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkownika
  • Administrator niezwłocznie usunie dane albo uniemożliwi do nich dostęp, gdy uzyska informację, że dane pozyskane przez wskazanego użytkownika naruszają przepisy prawa albo sąd lub inny właściwy organ nakazał usunięcie danych lub uniemożliwienie do nich dostępu.

3. FUNKCJONOWANIE USŁUGI

  • RECOM System to usługa polegająca na pozyskiwaniu, gromadzeniu i analizowaniu uzyskanych danych. System za pomocą panelu ocen i umieszczonych w nim emotikon uzyskuje odpowiedzi na zadawane przez użytkownika pytania.
  • RECOM System składa się z dwóch integralnych elementów: konta użytkownika oraz panelu ocen.
  • Konto użytkownika – konto prowadzone przez administratora na rzecz użytkownika. Dostęp do konta zabezpieczony jest hasłem oraz loginem. Użytkownik logując się na swoje konto otrzymuje dostęp do swoich usług, podglądu i analizy informacji uzyskanych za pomocą panelu ocen.

Z poziomu konta użytkownika możliwa jest edycja panelu ocen oraz opłacanie i zarzadzanie usługami.

  • Panel ocen – jest to aplikacja Web pracująca za pomocą przeglądarki internetowej lub dedykowana aplikacja na system Android. Niezależnie od wybranej wersji panelu do jego prawidłowego funkcjonowania konieczne jest połączenie z siecią Internet.
  • Panel ocen wyświetla trzy ikony: dobrze – średnio – źle oraz ustawione przez użytkownika pytanie.
  • Pobieranie informacji do systemu odbywa się poprzez dotknięcie odpowiedniej ikony w panelu ocen wyświetlanym na tablecie dotykowym.
  • Do poprawnego działania systemu wymagana jest przeglądarka internetowa, tablet z systemem android minimum 8.0 lub dedykowane urządzenie oraz stały dostęp do Internetu.

4. REJESTRACJA W SERWISIE

  • Rejestracja w serwisie możliwa jest jedynie dla osób pełnoletnich (18 lat) reprezentujących własną osobę lub inną formę prawną.
  • Rejestracji użytkownika w serwisie dokonuje tylko administrator serwisu wyłącznie w przypadku, gdy użytkownik zgłosi prośbę o założenie konta oraz uiści jednorazową opłatę aktywacyjną w wysokości zależnej od ilości wybranych paneli oraz planów cenowych (patrz pkt. 5).
  • Zgłoszenie prośby przez użytkownika o założenie konta odbywa się na dwa sposoby. Prośba za pomocą wiadomości e-maila na adres info@recom-system.pl oraz poprzez formularz zgłoszenia zawarty na stronie internetowej recom-system.pl – zamów system.
  • Użytkownik kierując do administratora prośbę o założenie konta winien jest wypełnić w sposób należyty wszystkie rubryki formularza zamówienia. W przypadku wysłania wiadomości e-mail musi podać dane: imię i nazwisko, nazwę firmy, NIP, adres, aktualny adres e-mail, numer telefonu, wybór pakietu cenowego systemu, wybór wersji graficznej panelu.
  • Konto w serwisie tworzone przez administratora dla użytkownika jest płatne poprzez uiszczenie jednorazowej opłaty aktywacyjnej. Po uiszczeniu jednorazowej opłaty aktywacyjnej administrator dokonuje aktywacji konta użytkownika.
  • W trakcie składania zamówienia użytkownik wybiera pakiet cenowy systemu co jest równoznaczne z wyborem czy konto wymagać będzie comiesięcznej opłaty, czy nie.
  • Po wysłaniu zgłoszenia z prośbą o utworzenie konta użytkownik otrzymuje automatyczną wiadomość na wskazany przez siebie adres e-mail z prośbą o uiszczenie jednorazowej opłaty aktywacyjnej. W treści automatycznej widomości e-mail znajduje się link do płatności za pomocą operatora TPAY.
  • Wykonanie opłaty aktywacyjnej jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu i zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczna pomiędzy użytkownikiem i administratorem.
  • W treści wiadomości e-mail znajduje się link prowadzący do niniejszego regulaminu.
  • Po wykonaniu przez użytkownika opłaty aktywacyjnej w ciągu 8 godzin  ( w dni robocze) następuje utworzenie konta użytkownika w systemie RECOM. W przypadkach otrzymania od użytkownika niekompletnych danych lub pozostawiających wątpliwość co do ich prawidłowości administrator może wezwać użytkownika do poprawienia danych, a proces rejestracji wstrzymać do czasu wyjaśnienia sytuacji.
  • Opłata aktywacyjna jest opłatą bezzwrotną i uiszczana jest przez użytkownika dla administratora za samą czynność utworzenia konta w systemie RECOM oraz przygotowanie do użytkowania wybranych przez użytkownika usług.
  • Użytkownik poprzez wiadomości e-mail na podany w formularzu adres informowany jest przez administratora o procesie realizacji zamówienia i tworzenia konta. Jako wiadomość końcowa użytkownik otrzyma wiadomość email informującą o utworzeniu konta w systemie oraz z danymi logowania. W treści wiadomości znajdzie się login oraz hasło – otrzymane hasło jest standardowym ciągiem cyfr i w obowiązku użytkownika jest niezwłoczna zmiana hasła na własne.
  • Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zaniedbanie bezpieczeństwa dostępu do konta z winy użytkownika.  Mowa to szczególnie o braku zmiany hasła automatycznego na własne indywidualne lub podawanie hasła innym osobom.

5. OPŁATY AKTYWACYJNE

  • Opłaty aktywacyjne są płatnościami jednorazowymi przekazywanymi przez użytkownika dla administratora w zamian za aktywację wybranych przez niego usług.
  • Wysokość opłaty aktywacyjnej różni się w zależności od rodzaju i ilości wybranych usług
  • PAKIET BEZPŁATYNY – wysokość opłaty aktywacyjnej wynosi 95 PLN brutto za każdą lokalizację / panel. Każda dodatkowa lokalizacja/panel to dodatkowe 95 PLN brutto. W ramach opłaty aktywacyjnej administrator tworzy dla użytkownika indywidualne konto, przypisuje wybraną lokalizację oraz udostępnia oprogramowanie.
  • PAKIET STANDARD – wysokość opłaty aktywacyjnej wynosi 25 PLN brutto za każdą lokalizację / panel. Każda dodatkowa lokalizacja/panel to dodatkowe 25 PLN brutto. W ramach opłaty aktywacyjnej administrator tworzy dla użytkownika indywidualne konto, przypisuje wybraną lokalizację, udostępnia oprogramowanie oraz przechowuje dane statystyczne.
  • PAKIET PREMIUM + TERMINAL – wysokość opłaty aktywacyjnej wynosi 395 PLN brutto za każdą lokalizację / panel. Każda dodatkowa lokalizacja/panel to dodatkowe 395 PLN brutto. W ramach opłaty aktywacyjnej administrator tworzy dla użytkownika indywidualne konto, przypisuje wybraną lokalizację oraz udostępnia oprogramowanie. W ramach pakietu i aktywacji użytkownik otrzymuje również w formie dzierżawy urządzenie terminal dotykowy ( tablet w dedykowanej obudowie).

6. PŁATNOŚCI

  • Użytkownik samodzielnie oraz z własnej woli przekazuje administratorowi środki pieniężne w zamian za umożliwienie korzystania z funkcji serwisu.
  • Użytkownik oraz administrator występując w charakterze stron postanawiają, że wynagrodzenie przekazywane przez użytkownika na rzecz administratora będzie uiszczane za pośrednictwem operatora płatności.
  • Administrator w zamian za otrzymanie środków pieniężnych od użytkownika,  wykonuje jedynie czynności techniczne pozwalające na rozszerzenie funkcjonalności serwisu o dodatkowe funkcje. Użytkownik ma obowiązek korzystać z udostępnionych funkcji serwisu w sposób zgodny z prawem miejscowym.
  • Dokonanie płatności za wybraną usługę ( aktywacja lub opłata pakietu cenowego) jest równoznaczna z akceptacją warunków regulaminu oraz z zawarciem umowy pomiędzy użytkownikiem, a administratorem.
  • Brak płatności wykonanej przez użytkownika, na rzecz administratora w zamian za rozszerzenie funkcji serwisu skutkuje zawieszeniem konta użytkownika, a po okresie 30 dni usunięciem konta.
  • Administrator wystawia użytkownikowi na podstawie podanych przez niego danych przy rejestracji dokument sprzedażowy w formie faktury. Dostęp do faktur użytkownik posiada w swoim koncie użytkownika.

7. AKTYWACJA USŁUGI

  • Konto użytkownika tworzy i aktywuje tyko i wyłącznie administrator na wyraźną prośbę użytkownika. Prośba o utworzenie konta powinna zostać wysłana drogą mailową na adres info@recom-system.pl lub poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie www.recom-system.pl
  • Użytkownik w momencie wysłania prośby do administratora o utworzenie konta użytkownika otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail link do uiszczenia opłaty aktywacyjnej.
  • Utworzenie konta klienta oraz jego aktywacja jest płatna jednorazowo w wysokości obliczanej na podstawie wybranych przez użytkownika usług (patrz pkt. 5) . Opłata jest jednorazowa i nie podlega zwrotowi.
  • Opłata aktywacyjna jest bezzwrotna i w myśl przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną stanowi treści cyfrowe oraz intelektualne.
  • Wykonanie opłaty aktywacyjnej jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu oraz zawarciem umowy pomiędzy użytkownikiem i administratorem.
  • Opłata aktywacyjna uiszczana jest przez użytkownika za pomocą operatora płatności TPAY oraz wygenerowanego linku do szybkich płatności online.

8. PAKIET BEZPŁATNY

  • Uchronienie bezpłatnego pakietu wymaga utworzenia konta użytkownika oraz rejestracji w serwisie / systemie.
  • Utworzenie konta klienta oraz jego aktywacja jest płatna jednorazowo w wysokości 95PLN za każdą lokalizację / panel
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej konto użytkownika zostanie utworzone, a jego bezpłatny pakiet aktywowany.
  • Pakiet bezpłatny wymaga jedynie jednorazowej opłaty aktywacyjnej, następnie nie zostaną pobrane żadne płatności.
  • Pakiet bezpłatny pozwala na korzystanie z funkcji serwisu / systemu w ograniczony sposób. Ograniczeniom podlega: brak możliwości pobierania raportów w PDF, ograniczona historia wyników ocen do 10 opinii oraz 2 dni wstecz.
  • Pakiet bezpłatny nie zawiera usługi pomocy technicznej, w przypadku konieczności skorzystania z pomocy technicznej naliczone zostaną dodatkowe opłaty.
  • Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia z oferty pakietu bezpłatnego o czym poinformuje użytkownika minimum 30 dni wcześniej oraz umożliwi przejście na płatną, pełną wersję systemu.
  • Usunięcie z systemu opcji pakietu bezpłatnego nie powoduje zwrotu przez administratora opłaty aktywacyjnej.
  • Użytkownik bezpłatnego pakietu ma możliwość w każdej chwili przejść na opcję płatną serwisu.
  • W ramach bezpłatnego pakietu użytkownik otrzymuje wyłącznie dostęp do subskrypcji systemu na ograniczony czas. Nie otrzymuje żadnych urządzeń, a jedynie ograniczoną możliwość korzystania z usługi.

9. PAKIET STANDARD

  • Uruchomienie pakietu standard wymaga utworzenia konta użytkownika oraz rejestracji w serwisie / systemie.
  • Utworzenie konta klienta oraz jego aktywacja jest płatna jednorazowo w wysokości 25PLN za każdą lokalizację / panel
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej konto użytkownika zostanie utworzone, a jego pakiet aktywowany.
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej przez użytkownika i założeniu konta klienta przez administratora użytkownik zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać opłaty miesięcznej za wybrane i przypisane do jego konta lokalizacje / panele
  • W przypadku braku opłaty w ciągu 5 dni lokalizacje zostaną zawieszone bez zwrotu opłaty aktywacyjnej.
  • Pakiet standard wymaga comiesięcznej opłaty w wysokości 39PLN za każdą lokalizację / panel, opłatę uiszcza użytkownik na rzecz administratora za pomocą dedykowanej funkcji serwisu – płatności online TPAY.
  • Opłaty należy dokonać przed końcem ważności pakietu, w przypadku braku płatności funkcje serwisu, powiązane z pakietem standard zostaną zablokowane.
  • Brak płatności przekraczający 30 dni prowadzi do usunięcia konta użytkownika z systemu i utraty wszelkich danych.
  • W ramach pakietu standard użytkownik otrzymuje wyłącznie dostęp do subskrypcji systemu i pełnych jego funkcji. Nie otrzymuje żadnych urządzeń, a jedynie możliwość korzystania z usługi.

10. PAKIET PREMIUM + TERMINAL

  • Uruchomienie pakietu premium + terminal wymaga utworzenia konta użytkownika oraz rejestracji w serwisie / systemie.
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej konto użytkownika zostanie utworzone, a jego pakiet aktywowany.
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej przez użytkownika i założeniu konta klienta przez administratora użytkownik zobowiązany jest w ciągu 2 dni dokonać opłaty miesięcznej za wybrane i przypisane do jego konta lokalizacje / panele
  • W przypadku braku opłaty w ciągu 2 dni lokalizacje zostaną zawieszone, bez zwrotu opłaty aktywacyjnej.
  • Wysyłka dedykowanych terminali dotykowych powiązanych z pakietem następuje tylko i wyłącznie po dokonaniu opłaty aktywacyjnej oraz opłaty miesięcznej za przypisane do pakietu lokalizacje /panele.
  • Wysyłka terminali dotykowych następuje na dane firmy podane podczas rejestracji (możliwa zmiana adresu dostawy po uprzednim poinformowaniu drogą pisemną (e-mail) minimum 1 dzień przed wysyłką.
  • Utworzenie konta klienta oraz jego aktywacja jest płatna jednorazowo w wysokości 395PLN za każdą lokalizację / panel.
  • Po dokonaniu opłaty aktywacyjnej konto użytkownika zostanie utworzone, a jego pakiet aktywowany.
  • Pakiet premium + terminal wymaga comiesięcznej opłaty w wysokości 89PLN, opłatę uiszcza użytkownik na rzecz administratora za pomocą dedykowanej funkcji serwisu – płatności online TPAY.
  • Opłaty należy dokonać przed końcem ważności pakietu, w przypadku braku płatności funkcje serwisu powiązane z pakietem standard zostaną zablokowane.
  • Brak płatności przekraczający 30 dni prowadzi do usunięcia konta użytkownika z systemu oraz utraty wszelkich danych.
  • W ramach pakietu premium + terminal użytkownik otrzymuje tablet o wymiarach matrycy 10.1 cala w dedykowanej obudowie, ładowarkę sieciową, kabel zasilający oraz kartę sim z pakietem Internetu.
  • Wszelkie w/w przedmioty stanowią własność administratora i w ramach wykupionego pakietu usług i są jedynie wynajmowane użytkownikowi.
  • Użytkownik ma prawo do korzystania z otrzymanych w ramach najmu przedmiotów wyłącznie w okresie korzystania z pakietu premium + terminal i jego aktywnego statusu w systemie.
  • W przypadku wygaśnięcia wykupionego pakietu premium + terminal użytkownik zobowiązany jest na własny koszt zwrócić do administratora otrzymane w ramach najmu przedmioty (tablet o wymiarach matrycy 10.1 cala w dedykowanej obudowie, ładowarkę sieciową, kabel zasilający oraz kartę sim z pakietem Internetu)
  • Zwrot otrzymanych przedmiotów w ramach pakietu premium + terminal winien nastąpić nie później niż 2 dni robocze od momentu wygaśnięcia w systemie pakietu.
  • Brak zwrotu otrzymanych przedmiotów powoduje naliczanie kary umownej przez administratora na użytkownika w wysokości 50zł brutto za każdy dzień.
  • Użytkownik decydując się na zawarcie umowy i wykupienie pakietu premium + terminal winien jest w sposób należyty korzystać z udostępnionych przedmiotów.
  • Zabrania się korzystać z karty sim do innych celów niż obsług panelu ocen oraz modyfikować i instalować na tablecie dodatkowych aplikacji.
  • Urządzenia powierzone przez administratora na rzecz użytkownika (tablet o wymiarach matrycy 10.1 cala w dedykowanej obudowie, ładowarka sieciowa, kabel zasilający oraz karta sim z pakietem Internetu) są objęte pakietem ubezpieczeniowym.
  • Użytkownik w chwili przyjęcia przesyłki z przedmiotami zawartymi w pakiecie winien jest sprawdzić ich stan i w przypadku ujawnienia uszkodzeń poinformować administratora drogą poczty e-mail w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Jeśli w wyznaczonym czasie administrator nie otrzyma od użytkownika informacji o uszkodzeniach przesłanych przedmiotów stanowi to, że przedmioty nie posiadają żadnych uszkodzeń.

11. UBEZIECZENIE

  • Przedmioty przekazane przez administratora na rzecz użytkownika w formie dzierżawy na czas subskrypcji systemu są objęte pakietem ubezpieczeniowym.
  • Pakiet ubezpieczeniowy obejmuje uszkodzenia z winy użytkownika w tym uszkodzenia mechaniczne i kradzież urządzeń.
  • Pakiet ubezpieczeniowy obejmuje wartość do 1000 PLN co stanowi zabezpieczenie w całości powierzonych przedmiotów (tablet o wymiarach matrycy 10.1 cala w dedykowanej obudowie, ładowarkę sieciową, kabel zasilający oraz kartę sim z pakietem Internetu)
  • Użytkownik zobowiązany jest nadzorować powierzone przedmioty lub wydzielić do tego osobę odpowiedzialną. Pozostawienie przedmiotów objętych ubezpieczeniem bez nadzoru stanowi złamanie warunków regulaminu i szkody powstałe w następstwie tych działań nie są objęte ochroną ubezpieczeniową.
  • Pakiet ubezpieczeniowy nie obejmuje następstw szkód wywołanych przez ubezpieczone przedmioty.
  • W przypadku konieczności skorzystania z polisy ubezpieczeniowej na użytkowniku spoczywa obowiązek przekazywania niezbędnych informacji oraz dotrzymywania wskazanych przez TU terminów. 
  • Użytkownik zobowiązany jest w ciągu 24 godzin skutecznie tj. za potwierdzeniem poinformować administratora o powstaniu szkody.
  • Użytkownik zobowiązany jest wykonać dokumentację szkodową:
    • W przypadku kradzieży oświadczenie osoby sprawującej nadzór nad urządzeniem opisujące sytuację oraz zawiadomienie policji o popełnieniu przestępstwa kradzieży.
    • W przypadku uszkodzenia oświadczenie osoby sprawującej nadzór nad urządzeniem opisujące sytuację oraz dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Wymagane minimum 5 szt. zdjęć z różnych profili.
  • Nie spełnienie określonych wymagań skutkuje nałożeniem na użytkownika opłaty za usunięcie powstałej szkody.

12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Użytkownikowi Przysługuje prawo odstąpienia od mowy – anulowania subskrypcji – w terminie 14 dni od jej rozpoczęcia. Jeśli odstąpi od umowy w tym okresie, zwrócimy zapłaconą opłatę za subskrypcję wybranego pakietu, jednak pobierzemy proporcjonalną opłatę za korzystanie z usługi.
  • W przypadku anulowania subskrypcji po upływie 14 dni od jej rozpoczęcia zostanie ona anulowana równocześnie z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. W tym przypadku nie nastąpi proporcjonalny zwrot środków.
  • Zwrotowi nie podlega opłata aktywacyjna.
  • W przypadku odstąpienia od umowy (rezygnacja z wybranego pakietu) usługi zostają zablokowane, a po 30 dniach zostaje usunięte całe konto.
  • Wraz z usunięciem konta użytkownik utraci dostęp do uzyskanych danych.
  • W przypadku odstąpienia od umowy pakietu (premium + terminal) użytkownik jest winien zwrócić wszystkie otrzymane przedmioty na adres administratora.
  • W przypadku braku zwrotu przedmiotów zostaje naliczana kara umowna w wysokości 50 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
  • Zwrotu przedmiotów użytkownik winien dokonać za pomocą przesyłki kurierskiej / pocztowej.
  • Jako zwrot rozumiane jest odesłanie wszystkich przedmiotów, brak jakiegokolwiek elementu stanowi podstawę do dalszego naliczania opłaty 50 zł dziennie do czasu przesłania wszystkich przedmiotów.
  • Przesłanie przedmiotów uszkodzonych bez wcześniejszego zgłoszenia szkody i dopełnienia wymagań wskazanych przez TU skutkuje nałożeniem na użytkownika opłaty za ich naprawę.
  • Administratorowi przysługuje prawo odstąpienia od świadczenia usług na rzecz użytkownika bez podania przyczyny z okresem wypowiedzenia minimum 30 dni. 
  • Administrator ma prawo zablokować użytkownikowi konto w trybie natychmiastowym  w przypadku naruszeń zasad regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Zablokowane konto automatycznie po 30 dniach roboczych zostaje usunięte, a wszelkie dane w tym zgromadzone utracone. Administrator ma obowiązek poinformować użytkownika o powodzie blokady.

13. WARUNKI SPECJALNE

  • Ceny pakietów punkt 8, 9, 10 oraz opłaty aktywacyjne mogą ulegać zmianie na podstawie pisemnych porozumień pomiędzy użytkownikiem i administratorem.
  • Zabezpieczając interesy obu stron regulamin zastrzega, że warunki finansowe mogą ulec jedynie pomniejszeniu względem obowiązującego cennika. Maksymalny poziom rabatu nie może przekroczyć progu 50%.
  • Administrator ma prawo w porozumieniu z użytkownikiem przygotować dla niego indywidualne plany cenowe
  • Po obustronnych ustaleniach administrator wprowadza do systemu uzgodniony indywidualny plan cenowy co skutkuje przydzieleniem użytkownikowi indywidualnego cennika.
  • Użytkownik w panelu klienta widzi aktualnie przydzielone ceny, a dokonując opłaty akceptuje ich wysokość, ustalone warunki oraz regulamin usługi.

14. OŚWIADCZENIE UŻYTKOWNIKA

  • Wyraża zgodę na postanowienia zawarte w regulaminie. Jednocześnie oświadcza, że rozumie treść regulaminu będąc w pełni zdolnym do wykonywania czynności prawnych.
  • Działa w imieniu własnym lub w imieniu osoby / firmy, do której reprezentowania jest prawnie upoważniony, w  tym do zaciągania zobowiązań.
  • Zobowiązuje się nie naruszać postanowień regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa, korzystać z serwisu zgodnie z zasadami współżycia społecznego. W przypadku uzyskania informacji o łamaniu regulaminu zobowiązuje się o tym poinformować administratora.
  • Przyjmują do wiadomości i akceptują, że wszelkie funkcje serwisu, wygląd, grafiki, znaki należą do administratora poza treściami przesłanymi indywidualnie przez użytkownika.
  • Akceptują fakt, że część funkcji serwisu udostępniana jest odpłatnie, a ewentualną opłatę należy wykonać wyłącznie z własnego autoryzowanego kanału płatności.
  • Użytkownik zobowiązuje się korzystać jedynie z legalnych źródeł sprzętu, oprogramowania wspierającego działania serwisu w tym systemu operacyjnego i pozostałego oprogramowania peryferyjnego.
  • Użytkownik ponosi odpowiedzialność za czynności wykonywane w serwisie. Rozumie również, że serwis jest jedynie narzędziem pośrednim i zobowiązuje się wykorzystywać go zgodnie z prawem oraz treścią Regulaminu.
  • Użytkownik zobowiązuje się, że nie będzie tworzyć oraz udostępniać poprzez dostępne kanały serwisu treści niezgodnych z prawem, naruszających prawa osób trzecich, zakłócać działania serwisu.

15. OŚWIADCZENIE ADMINISTRATORA

  • Administrator oświadcza, że dochowa poufności danych użytkowników oraz nie będzie naruszał ich prywatności.
  • Przekazanie jakichkolwiek danych może nastąpić jedynie uprawnionym podmiotom administracji publicznej.
  • Dochowa staranności w związku z świadczeniem usług i zapewni prawidłowe funkcjonowanie serwisu/ systemu
  • Administrator nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe przez nieprawidłowe używanie serwisu, nieautoryzowany dostęp do konta użytkownika poprzez uzyskanie hasła nieprawidłowo przez nich zabezpieczonego. Nie ponosi również odpowiedzialności za szkody powstałe przez awarie techniczne serwisu.

16. ADMINISTRACJA

  • Administrator zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszego Regulaminu i umieszczania go w serwisie /systemie RECOM System oraz stronie internetowej recom-system.pl Po dokonaniu zmiany użytkownik zostanie o tym powiadomiony oraz umożliwione zostanie mu zapoznanie się z treścią zmian poprzez otrzymanie aktualnego regulaminu.
  • Administrator udostępnia adres e-mail: info@recom-system.pl w celu kontaktu z użytkownikami.

Użytkownicy mają prawo składania reklamacji, wniosków, zażaleń oraz mogą wnioskować o informacje dotyczące funkcjonowania serwisu. W przypadku zaistnienia w/w sytuacji należy:

  • Przesłać drogą elektroniczną wiadomość email na adres administratora: info@recom-system.pl
  • W treści wiadomości w języku polskim lub angielskim opisać sytuację lub zadać pytanie.
  • Odpowiedź ze strony administratora nastąpi przed upływem 14dni.
  • Sformułowania i określenia zawarte w regulaminie obowiązują poprzez wspólne brzmienie oraz każde z osobna. Regulamin tworzy nierozłączną całość z polityką prywatności i wchodzą w życie z dniem 19.03.2024r.

Polityka prywatności

1.Informacje ogólne:

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania oraz ochrony danych osobowych udostępnionych przez użytkowników w związku z wykorzystywaniem przez nich oferowanych usług serwisu RECOM System oraz integralnej strony internetowej www.recom-system.pl

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach oraz ich zrachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz co to są “cookies”].

2. Pliki Cookies:

Plik z danymi informatycznymi zapisywany na komputerze użytkownika, w których przechowywane są informacje używane/wprowadzane na odwiedzanych przez niego stronach/serwisach. Pliki cookies mogą zawierać szczegółowe informacje takie jak ustawienia serwisów lub być stosowane do śledzenia interakcji użytkowników z witryną. Administrator serwisu RECOM System oraz integralnej strony internetowej www.recom-system.pl wykorzystuje pliki cookies do poprawnego działania serwisu. Cookies najczęściej zawierają informacje w postaci nazwy witryny, z której pochodzą, daty, unikalnego kodu numerycznego oraz danych.

Każda z przeglądarek internetowych daje możliwość na zablokowanie przyjmowania ciasteczek ( cookies), w przypadku zastosowania blokady nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu RECOM System oraz integralnej strony internetowej www.recom-system.pl. Ciasteczka nie zawierają danych osobowych.

3. Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych:

Pozyskujemy i przetwarzamy dane/informacje wyłącznie w celach:

  1. związanych z świadczeniem usług (np. zapisywanie ustawień/preferencji użytkownika, dodawanie opinii, realizacja płatności, przekazywanie wiadomości, personalizacja poszczególnych funkcji itp.).
  2. realizacją zawartych umów ( np. z operatorem płatności internetowych ).
  3. Spełnienia obowiązków względem organu nadzorczego lub obowiązków względem organów podatkowych.

Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Art. 5 RODO oraz ustawy z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych. Administrator/Właściciel serwisu wszelkie zgromadzone dane wykorzystuje tylko i wyłącznie w celach zgodnych z prawem do prawidłowej, sprawnej i uczciwej obsługi serwisu RECOM System oraz integralnej strony internetowej www.recom-system.pl

Jeśli wyrazisz zdecydowaną i jednoznaczną zgodę poprzez osobny panel zatwierdzający będziemy również w celach marketingowych i promocyjnych przetwarzać Twoje dane. (podstawą prawną umożliwiającą przetwarzanie Twoich danych osobowych będzie Twoja zgoda marketingowa oraz RODO). W każdej chwili będziesz mógł cofnąć wyrażoną zgodę.

Pozyskujemy i przetwarzamy tylko niezbędne dla nas dane tak, aby zapewnić pełną funkcjonalność serwisu, tj.: rejestrację konta oraz tworzenie kont, dodawanie opinii, przesyłanie oraz odbieranie plików, korzystanie z analiz itp.

W przypadku konieczności przekazania Twoich danych osobowych dla organizacji międzynarodowej zostaniesz o tym poinformowany oraz zapytany o zgodę.

W przypadku naruszenia przepisów obowiązującego prawa lub regulaminu naszego serwisu, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

4. Administracja:

Pozyskane dane osobowe będą przez nas przechowywane przez czas niezbędny do prawidłowego świadczenia usług, przedawnienia ewentualnych roszczeń oraz przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków względem organu nadzorczego lub obowiązków względem organów podatkowych. Dane uzyskane w celu dokonania transakcji zakupu będą przechowywane zgodnie z ustawa o rachunkowości oraz innych przepisów obowiązujących podatnika.

Bezpieczeństwo danych – Komunikacja między Twoim komputerem (lub innym urządzeniem, z którego korzystasz) a naszym serwerem, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

Kanały kontaktu –  głównym i priorytetowym kanałem kontaktu jest wiadomość email. Jeżeli dokonałeś transakcji doładowania konta, możesz otrzymać od nas e-maile związane z Twoją transakcją. W przypadku konieczności przekazania Tobie ważnych informacji takich jak np. zmiana regulaminu, polityki prywatności, funkcji programu itp. Za pośrednictwem e-mail prześlemy Ci wiadomość.

5. Prawa i obowiązki.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze względu na fakt, iż przechowujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe przysługują Ci określone uprawnienia:

  •  dostępu do swoich danych osobowych
  •  zmian oraz sprostowania danych osobowych
  •  usunięcia Twoich danych osobowych
  •  ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  •  otrzymania wszelkich zgromadzonych zapisów danych osobowych
  •  skargi/sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  •  wycofania zgody marketingowej w zakresie na jaki się zgodziłeś/aś.
  •  prawo do wniesienia skargi do właściwych urzędów,

Wycofanie zgody na przetwarzanie/przechowywanie danych może w znacznym stopniu ograniczyć Twoje funkcjonowanie w serwisie. Jeśli złożysz taką dyspozycję w ciągu 24 godzin otrzymasz e-maila informującego jakie funkcje serwisu możesz utracić.

6. Informacja prawna:

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności jednak w przypadku jakiejkolwiek zmiany, zostaniesz o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub komunikat strony www.

Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest właściciel serwisu firma ITM Halina Gołyńska, Kozłówka 109a, 21-132 Kamionka, NIP: 7141094900

KONTAKT: info@recom-system.pl